Reklamacje i wymiana sklepu internetowego

 
 
 

lull loungewear

 
 
 
Strona główna > Procedury składania skarg > Reklamacje i wymiana sklepu internetowego
 

Reklamacje i wymiana sklepu internetowego

WYMIANA, ZWROT I REKLAMACJA PRODUKTU                                          


Rozumiemy, że robienie zakupów prez internet może być czasami niepewne i niejasne, ale na lull-shop.pl jest inaczej!

W razie potrzeby oferujemy szybki i łatwy sposób wymiany / zwrotu produktu NA NASZ KOSZT.  Na podany przez Ciebie adres, kurier przywiezie Ci odpowiedni rozmiar i zabierze niechciane produkty z powrotem do nas. Jeśli z jakiegoś powodu chcesz wysłać rzeczy pocztą, daj nam znać wcześniej :) 
 
Tutaj w Lull staramy się żeby Twoje zakupy były jak najprostsze i zdecydowanie wolimy indywidualne podejście. Dlatego, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące wymiany, zwrotu lub reklamacji produktu, odpowiemy w zakładce kontakt lub na info@lull-shop.pl.


Wymiana produktu
U nas na wymianę produktu nie ma żadnego ograniczonego czasu, jeśli masz dobry powód, dlaczego chcecz coś wymienić, chętnie to dla Ciebie wymienimy, nawet po dłuższym czasie. Jeśli potrzebujesz zmienić rozmiar, kolor, lub produkt, mamy dla Ciebie szybki sposób wymiany w ciągu jednego dnia od dnia otrzymania oryginalnego produktu pod naszym adresem. Za wymianę produktu nie płacisz za wysyłkę i nowy produkt Ci przywiezie kurier. Daj nam znać w jaki sposób możemy Ci pomóc i razem to rozwiążemy, żebyś była zadowolona :)

Zwrot towaru
Produkty można zwrócić bez podania przyczyny do 14 dni od otrzymania produktu. Razem z produktami zwracamy również koszty wysyłki, które płaciłaś. Jeśli masz dobry powód, o którym nas poinformujesz, w/w okres  nie obowiązuje. Przy zwrocie nie płacisz za wysyłkę, wyślemy kuriera do Ciebie na nasz koszt. Zwracany produkt na nasz adres musi być nieuszkodzony, nieużywany oraz w oryginalnym opakowaniu. Przy dotrzymaniu w/w warunków, wyślemy Ci pieniądze przelewem na Twoje konto w przeciągu 1-2 dni od otrzymania produktu pod naszym adresem. Zwracamy również opłaty za wysyłkę, które mogły powstać, jeśli produkt zwrócisz pocztą i nie skorzystasz z naszego kuriera. Daj nam znać w jaki sposób możemy Ci pomóc i razem to rozwiążemy, żebyś była zadowolona :)
Reklamacja
Jeśli masz jakiekolwiek pytania odnośnie reklamacji, daj nam proszę znać na info@lull-shop.pl Standardowo oferujemy 2 lata okresu gwarancji, ogólnie mamy bardzo małą liczbę reklamacji ze względu na wysoką jakość produkcji, Twoje komfortowe zakupy są dla nas priorytetem. Jeśli chcesz cokolwiek reklamować, daj nam znać i my to rozwiążemy, żebyś była zadowolona :)


Adres do zwrotu, wymiany oraz reklamacji produktów:

Lull Loungewear Polska
ul. Partynicka 42/2
53-031 Wrocław