Ogolne warunki handlowe

 
 
 

lull loungewear

 
 
 
Strona główna > Ogolne warunki handlowe
 

Ogólne Warunki handlowe

określające ogólne warunki pomiędzy operatora / dostawcy i klienta / kupującego ("Warunki")

 

1. Operator (sprzedający) w sklepie internetowym Lull Loungewear Ltd.,  Eduard Sebo, Tríbečská 1542, 95501 Topolczany, Slowacja, +421903234459

2. Klient (Kupujący) w sklepie internetowym oznacza każdą osobę fizyczną lub prawną, która wysyła elektronicznego formularza zamówienia towarów (produktów / s lub usług / przywary).

3. Zamawiając osoby fizycznej - nie przedsiębiorca proszę podać imię i nazwisko, adres, pod którym towary mają zostać dostarczone, numer telefonu i adres e-mail. W przypadku zakupu przez osobę prawną (spółki lub gospodarczej) w celu również podać nazwę firmy, numer identyfikacyjny NIP / VAT i adres rozliczeniowy jeżeli różni się od adresu dostawy.

4. Przyjęcie towarów zamówienia przez operatora, a więc umowy zakupu dokonuje się po potwierdzeniu prawidłowo i kompletnie wypełnione zamówień drogą elektroniczną (e-mail) przez operatora, operator zastrzega sobie prawo do zmiany ceny zamówionych towarów (stąd operatora Gwarantujemy ceny towarów, które są wymienione na stronie internetowej operatora w momencie złożenia zamówienia, gdyż zależy to od zmian ceny dostaw towarów). Po wysłaniu zamówienia na adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie zamówienia i późniejszego dodatkowe informacje o stanie zamówienia (np. Zamówienie zostało przetworzone towary zostały wysłane, produkt jest w magazynie, itp). Zamówienie może zostać zarejestrowany klient sprawdzić bezpośrednio w trybie on-line na stronie w sklepie internetowym dzienniku.

5. miejsce wykonania umowy sprzedaży rozumie zamieszkania (siedziba) lub siedziba Klienta w formie elektronicznej z zamówieniem. Towary będą dostarczane przez operatora przy użyciu usług osób trzecich (przewoźnika umowy, pocztą kurierską) lub operator dostarcza towary we własnym zakresie lub za zgodą klienta towary są gotowe do operatora do poddania się. Dostawa towaru odbywa się poprzez przekazanie go do Klienta lub w momencie dostarczenia do przewoźnika umowy transportowej. Tytuł prawny do towarów przechodzi na dostawy klienta towarów pod pióra po uiszczeniu kwoty zakupu określonego w zleceniu w całości. Do przeniesienia własności operatora do Klienta, Klient ma wszystkie obowiązki depozytariusza i rzeczy niezbędne produkty i usługi na własny koszt bezpiecznie przechowywać i opisać je tak, że są one w każdym momencie zidentyfikowania jako operator produktu.

6. Operator dostarcza towary do klienta jak najszybciej po otrzymaniu elektronicznego formularza zamówienia z terminami dostaw wymienionych na stronie internetowej operatora. Klient przyjmuje do wiadomości, że powyższe warunki dostaw (czas dostawy) są jedynie orientacyjne. Klient wyraża zgodę na przedłużenie terminu, jeżeli zamówiony produkcji towarów lub inne wymagają tego okoliczności. Jeżeli operator nie jest w stanie dostarczyć towary zamówione wszystkie uzgodnionego terminu, powiadamia o tej sytuacji tak szybko, jak to możliwe i poinformować klienta, że ​​oczekiwaną dostawę zamówionych towarów lub sugeruje dostawę towarów ekwiwalentnych. Jeżeli klient zamawia towar o niestandardowych rozmiarach lub towarów cięższych niż 30 kg operator zgodził opcji płatności i dostawy z klientem indywidualnie.

7. W przypadku gdy towary są dostarczane do przewoźnika umownego, klient daje operatorowi prawo do świadczenia zakontraktowanych przewoźnikom niezbędnych danych osobowych do celów dostawy towarów (nazwa / nazwa firmy, adres, telefon).

8. Po otrzymaniu towaru klient otrzyma przyjęcia towaru, który jest także dowód wpłaty towarów w przypadku płatności przy odbiorze. Dowody przeniesienia towarów jest również kolejność towarów w formie pisemnej. Dokument podatkowy ilościowego ceny zakupu i VAT klient otrzymuje e-mail w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru.

9. W przypadku gdy klient nie płaci i nie bierze towar na obrażenia sytuacja towarów na dostawy (mail jest zwracana jako nedoručná nie z winy operatora, np. Jeśli znalezione umowną przewoźnik adresatem, powiadamia o dostawy, przesyłki klient przypadkowo lub celowo nie podjął, i tym podobne. ), operator może domagać się odszkodowania za szkody spowodowane naruszeniem obowiązku objętego karą umowną. Kara umowna w tym przypadku jest ustawiony na minimum płatnego wysyłki i maksymalnie 50% całkowitej ceny zamówienia. Klient, który przejął wiadomości zamówienia zostanie wysłany e-mail z prośbą o informacje na temat tego, co robić dalej z jego celem. W odpowiedzi, Klient ma 7 dni od dnia wysłania raportu. Jeśli klient zażąda wznowienie wrócą operatora przesyłki Douce łączna cena opłaty manipulacyjnej wiele i innych opłat zgodnie z obowiązującym cennikiem. Ponowne wprowadzenie zatem zwróconej dostawy jest możliwe tylko przy płatności z góry. Jeśli klient zadzwonić do operatora nie odpowie w wyznaczonym terminie, zamówienie zostanie anulowane przez operatora.

10. Klient jako osoba prywatna (nie-przedsiębiorcy) jest zgodny z prawem odstąpić od umowy w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania towaru. W tym przypadku klient kontaktuje prevázdkovateľa i złożyć pisemne oświadczenie (nie środków komunikacji elektronicznej) wypłaty podając numer zamówienia, datę zakupu oraz numer konta lub dokładny adres do rozliczeń finansowych. Zakupiony towar w oryginalnym stanie, jak po otrzymaniu dokumentacji, (w tym akcesoria, itp) Klient wysyła do swoich kosztów, wraz z oryginalnym dowodem zakupu z powrotem do operatora adresu (a nie o wysyłce za pobraniem). Prawo odstąpienia od umowy nie sponsoruje, gdy towary są kupowane i wziąć osobiście przez operatora. Prevázdkovateľ zobowiązuje się zwrócić Klientowi cenę zapłaconą za towar w terminie 15 dni kalendarzowych od otrzymania zwracanego towaru w ten sam sposób, jak wykorzystywane do płatności za towary, chyba że żądania klientów w inny sposób. Jeśli zwracany towar uszkodzony, używany, zużyte lub niekompletne, operator może powrócić do Klienta cenę nabycia, pomniejszonej o wartość uszkodzenia lub pogorszenia stanu towaru w wysokości min. 1% z ceny całkowitej (zgodnie z odpowiednimi postanowieniami § 457 Kodeksu cywilnego).

11. Klient może odstąpić od umowy w zakresie świadczenia usług, w przypadku gdy usługa zaczęła spotykać się z zgodą Klienta, przed upływem terminu odstąpienia od umowy, nie może również uniknąć przy sprzedaży towarów wyprodukowanych do specyficznych wymagań klienta, dla towarów przeznaczonych dla jednego Klient, towary, które biorąc pod uwagę jego możliwości nie mogą zostać zwrócone (np. z powodów zdrowotnych) lub towarów łatwo psujących się.

12. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen. Cena obowiązuje to, co powiedział w e-mail, uznając otrzymania zamówienia. Cena nie obejmuje doradztwo, transportu lub innych kosztów, o ile nie wskazano w opisie produktu. Cena towaru jest określona przez aktualnego cennika. Rabat (działania) ceny towarów są wyraźnie oznaczone symbolami (np. "Akcja" i "sprzedaż"). Dostępność cen wyczerpania zapasów trwa lub okres czasu, że miękkie cen.

13. Jeśli klient znajduje się obecnie lub mieszka za granicą, operator zgodził opcji płatności i dostawy z klientem indywidualnie. W realizacji zamówień klientów w Czechach płaci cenę towarów i usług kuriera w tłumaczeniu w CZK, zgodnie z aktualnym kursem wymiany Narodowego Banku Słowacji (www.nbs.sk).

14. Warunki gwarancji są określone w procedurze reklamacyjnej.

15. Operator nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie towarów spowodowane przez proces serwera poczty, kuriera () lub dając zły adres klienta. Klient jest zobowiązany do dokładnego sprawdzenia towaru przy jego odbioru przez kuriera i jego podpis, aby potwierdzić odbiór towaru do odbioru towaru. Jeśli przesyłka jest widocznie uszkodzony lub zniszczony, Klient, bez partii natychmiast skontaktować się z operatorem. Skargę do jakiegokolwiek braku dostawy ze względu na kuriera lub szkody spowodowane przez listonosza błędów jest konieczne w takich przypadkach bezpośrednio do listonosza. Reklamacje uszkodzeń mechanicznych spowodowanych przez transport towarów, którego odbiór nie ma wad potwierdzona przez funkcjonariuszy klientów, operatorzy nie będą uznane za kwalifikowalne i realizacji takiego roszczenia nie zostaną przekazane Klienta.

16. Wszystkie zamówienia otrzymane towary elektroniczne są uważane za wniosek w tej umowie i nie są uważane za wiążące. Klient ma prawo do anulowania zamówienia bez podania przyczyny, w każdym czasie przed dostawą towarów przez e-mail lub telefonicznie. Operator ma prawo do anulowania zamówienia w przypadku braku dostawy z powodu siły wyższej, z powodu zakończenia jego produkcji, ze względu na jego sklepu lub z braku możliwości dostawy w cenie podanej w sklepie internetowym, w tych wszystkich przypadkach, operator informuje klienta. Operator musi zapewnić możliwość dostarczenia towarów zastępczych. Klient ma prawo do odmowy dostawy towarów zamiennych i wycofania z rzędu tych towarów. W przypadku płatności ceny zakupu lub jego część musi Rezygnacja fundusze z powrotem do Klienta w ciągu 15 dni kalendarzowych, w taki sam sposób, jak wykorzystywane do płatności za towary, chyba że żądania klientów w inny sposób.

17. Klient oświadcza, że ​​wyraża zgodę na sek. § 7 par. 1 ustawy nr. 428/2002 o ochronie danych osobowych, z późniejszymi zmianami, operatora i zachować przetwarzanych danych osobowych, w szczególności te wymienione powyżej, i / lub które są wymagane w działalności operatora i przetwarzają je we wszystkich swoich systemów informatycznych. Klient udziela operatorowi umowę na czas nieokreślony. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych przez klienta może w każdej chwili wycofać w formie pisemnej (e-mail, zarejestrowana mail) lub telefonicznie, przy czym dane osobowe operatora usunięte z naszej bazy danych. Aktualizacja danych osobowych może być zarejestrowany klient wykonywane bezpośrednio w trybie on-line na stronie w sklepie internetowym dzienniku.

18. Klient po zamówienie lub rejestracji może otrzymywać wiadomości na temat ofert, towarów, usług i promocji sprzedawcy. Kupujący może w każdym czasie cofnąć transmisji na linii, która znajduje się w wiadomości e-mail, który zostanie wydany.

19. Stosunki handlowe (jak również inne stosunki prawne, które mogą powstać) osoby fizyczne, które nie działają w przypadku zawierania umów handlowych w ramach niniejszych OWU w zakresie swojej działalności gospodarczej, stosuje się dodatkowo do przepisów ogólnych Kodeksu cywilnego oraz przepisów szczegółowych, w szczególności Ustawa nr. 108/2000 w sprawie ochrony konsumentów w odniesieniu do ustawy obwoźnej i sprzedaży na odległość. 250/2007 w sprawie ochrony konsumentów.

20. Klient i jego operator zobowiązują się do pełnego uznania elektronicznej formy komunikacji, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej i sieci Internet, jak ważne i wiążące dla obu stron. Elektroniczna forma komunikacji nie jest dopuszczalne w przypadku odstąpienia od umowy.

21. Klient wysyłając zamówienie potwierdza, że ​​te GTC może czytać i w pełni zgadza się z nimi. Niezależnie od innych postanowień niniejszego Regulaminu, Operator nie ponosi odpowiedzialności wobec Klienta za utracone korzyści, utratę możliwości lub jakiekolwiek inne pośrednie lub wtórne straty z powodu zaniedbania, naruszenia umowy sprzedaży lub w inny sposób poniesione. Gdzie satysfakcji właściwego organu Republiki Słowackiej, niektóre postanowienia niniejszych OWU za nieważne lub niewykonalne, w całości lub w części, ważność i wykonalność pozostałych postanowień OWU, a pozostałe części odpowiednich postanowień OWU pozostają nienaruszone.

22. Ogólne warunki zastosowania, jak podano na stronie internetowej operatora, w dniu formie elektronicznej wyjazdu z zamówieniem, z wyjątkiem gdy między stronami wyraźnie uzgodniono inaczej.

 

Zastrzegamy sobie prawo do zmiany niniejszych OWU. Obowiązek pisemnego zawiadomienia o VOP zmian jest spełniony poprzez umieszczenie na stronie sklepu.

Zasady te obowiązują od 24.03.2015  iw pełni zastępuje poprzednie VOP. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany GTC bez uprzedzenia.